Hopp til hovedinnhold

Fordeler med skyen

I 2009 lanserte SuperOffice CRM i skyen, SuperOffice Online. I dag velger 99% av alle nye SuperOffice-kunder CRM i skyen, og det finnes det mange gode grunner til. Vi deler de fire viktigste fordelene med SuperOffice Online, og forteller hvordan du kommer deg opp i skyen!

Skytjenester er fremtiden, og har du enda ikke vurdert om SuperOffice Online er riktig for din bedrift, anbefaler vi at du gjør det nå. Flere og flere løsninger som CRM er integrert med, eller er avhengig av, leveres i dag som skytjenester. Eksempler på dette er Office365, ERP-løsninger, og service- og avvikssystemer. Disse systemene oppdateres løpende, og nye funksjoner slippes kontinuerlig. Det stiller større krav til at CRM-løsningen må oppdateres oftere enn man har gjort tidligere for å utnytte endringer som skjer i andre løsninger. Vi deler de fire viktigste fordelene med SuperOffice Online:

1. Du har alltid nyeste og oppdaterte versjon

I skyen er du som kunde alltid oppdatert med siste versjon av løsningen. Hver tredje uke slippes det ny versjon med rettelser, forbedringer eller ny funksjonalitet. Det betyr at å være i skyen er den beste forsikring for å ha en velfungerende løsning og med rask tilgang til de nyeste funksjoner. Alle oppgraderinger skjer automatisk, uten at brukerne vil måtte foreta seg noe, og det er ingen kostnader knyttet til dette. Du slipper dermed kontinuerlige oppgraderinger og påfølgende konsulentarbeid.

2. Sikkerhet og pålitelig drift

SuperOffice tar hånd om sikkerhet og drift i tråd med ISO-standarder, og deres styringssystem for informasjonssikkerhet sikrer at alle hendelser som skjer i SuperOffice Online håndteres i henhold til strengt definerte prosedyrer. Du kan også være trygg på at SuperOffice i skyen er pålitelig og alltid vil være tilgjengelig når du logger inn.

3. Kompatibilitet

Alle kunder i skyen til SuperOffice har tilgang til SuperOffice Appstore , hvor de enkelt kan kjøpe ny funksjonalitet. Herfra kan man abonnere på en rekke apper for å effektivisere egen bruk av CRM. Løsningene er ‘Plug & Play’ og krever ingen tekniske kunnskaper for å få på plass. Løsninger du tidligere har betalt penger for å både installere og vedlikeholde gjennom versjoner, er da inkludert i tjenesten du abonnerer på.

Apptilbyderne kjenner SuperOffice godt, og appene er dermed fullt kompatible og optimalisert. Cloud Connection har tre apper tilgjengelig for nedlastning i SuperOffice Appstore, samtidig som vi hele tiden arbeider for å utvide appfamilien ytterligere. Appen SendSMS lar deg sende tekstmeldinger direkte fra SuperOffice CRM og arkiver dem som aktiviteter, på prosjekt og på salg. Med appen FindProspects kan du søke på bedrifter og individer i Norden, og importere disse automatisk inn i SuperOffice. Appen Verified for SuperOffice sikrer gode signeringsopplevelser; dine kunder kan enkelt, raskt og trygt signere avtaler og dokumenter direkte fra mobilen.

4. Brukervennlighet – brukerplaner for alle

SuperOffice i skyen er tilgjengelig uansett hvor du befinner deg, enten du er på jobben, hjemmekontoret eller hytta – alle steder hvor du har tilgang til internett. Når du velger SuperOffice Online kan du mikse og matche kombinasjoner av brukerplaner tilpasset de ansattes arbeidsoppgaver i din bedrift, og kun abonnere på de funksjonene dere faktisk bruker. Det er også verdt å merke seg at brukerplanene i skyen inneholder flere funksjoner som kunder før måtte betale egne lisenser for. Eksempler på dette er Quote (tilbudshåndtering) og Mobile CRM (mobil).

Lurer du på hvordan du kan flytte din SuperOffice til skyen?

Cloud Connection har hjulpet over 500 kunder med å flytte til skyen, og har utarbeidet en fast prosess for dette arbeidet. I korte trekk består prosessen av følgende punkter:

  • Forarbeid
    Vi sørger for uttrekk av database, dokumenter, og andre nødvendige filer for overføring til SuperOffice Online.
  • Migreringsarbeid
    Oppsett av brukerplaner og tilganger. Overføring av database, dokumenter og eventuell serviceinstallasjon. Rent praktisk betyr det å flytte SuperOffice fra din lokale server over til skytjenesten som driftes av SuperOffice.
  • Etterarbeid og dokumentasjon
    Deaktivering av tidligere løsning. Oppsett av kalendersynkronisering og andre tredjepartsprogrammer. Bistand med å logge inn og komme i gang.

Er du klar for å ta CRM-plattformen din opp i skyen? Det er bare å ringe!