Nytt år, nytt kurs! Vi lanserer kurs i SuperOffice Service Administrator.
For å møte økende etterspørsel lanserer vi i år et flunkende nytt kurs – SuperOffice Service Administrator. Ved å delta på dette kurset vil du få kunnskaper og forståelse til å gjøre endringer i deres SuperOffice Service-løsning!
For å møte økende etterspørsel lanserer vi i år et flunkende nytt kurs – SuperOffice Service Administrator. Ved å delta på dette kurset vil du få kunnskaper og forståelse til å gjøre endringer i deres SuperOffice Service-løsning!
Etter en tids bruk av SuperOffice Service melder forbedringsforslagene seg. Og du som systemeier eller ansvarlig i løsningen får behov for påfyll av kompetanse til å justere løsningen. Da er dette nettopp kurset for deg!
Kurset er opprettet for å kunne gi ansvarlige for SuperOffice Service i din bedrift kunnskaper og forståelse til å gjøre endringer og smarte effektiviseringer av deres Serviceløsning. Man får et overblikk og dypere forståelse av mulighetene i SuperOffice Service.
Som deltaker blir du i stand til å gjennomføre vedlikeholdsoppgaver som administrasjon av saksbehandlere, lage smarte e-postfiltre, svarmaler/FAQer, rettigheter, opprettelse av kategorier, saksstatuser og prioriteringsnivåer, og mye mer!