Brukerstøtte
Kundens brukere av systemet samt Kundens driftsleverandør på IT er omfattet av denne avtalen, og kan kontakte Leverandøren for brukerstøtte/support. Henvendelser kan skje via telefon eller e-post (support@enkelt.no). Leverandøren forbeholder seg retten til å anbefale kurs eller konsulenttjenester dersom brukerstøtten tar form av generell opplæring eller konsulentarbeid. Avtalen inkluderer ikke utførelse av konsulentarbeid. Dersom dette skjer så vil Kunden bli gjort oppmerksom på at dette og vil senere bli fakturert for medgått tid.
Årlig statusmøte
Leverandøren vil gjennomføre årlig statusmøte med kunden. Dette er inkludert i avtalen. Formålet er å evaluere bruken og utnyttelsesgrad og avdekke nye muligheter innenfor CRM.
Priser
Prisen på Avtalen avhenger av antall brukere av CRM-løsningen og kompleksiteten (f.eks. integrasjon mot ERP, 3. parts moduler osv.). Gjeldene prisliste fra Leverandøren eller signert kjøpsavtale regulerer prisen på avtalen for den enkelte Kunde. Reguleringen av pris kan skje og må varsles minimum 14 dager før frist for oppsigelse av denne avtalen. Prisregulering kan skje gjennom regulering av generell prisliste fra Leverandøren eller gjennom en direkte avtale med Kunden.
Periode
Avtalen løper fra 1.1 til 31.12 og fornyes automatisk hvert år dersom skriftlig oppsigelse fra en av partene ikke er gjort før frist for dette.
GEAS er din SuperOffice-partner
Dere bekrefter også at dere ønsker oss som deres SuperOffice-partner, og vi gir SuperOffice beskjed om dette på vegne av dere.
Generelle priser
Kunden har gjennom denne avtalen en lavere standard sats pr. konsulenttime/kurs enn andre kunder. Prisene
reguleres i den til enhver tid gjeldene prisliste fra Leverandøren.
Responstid
Det er ingen krav eller plikter i forhold til responstid per henvendelse knyttet til denne avtalen. Leverandøren vil
prioritere henvendelser i forhold til henvendelsens alvorlighet for Kunden. Henvendelser hvor tilgangen til CRM-løsningen ikke fungerer vil prioriteres.
Fakturering
I januar fakturerer Leverandøren Kunden for hele inneværende år. Antall brukere som er registrert hos SuperOffice Norge pr 31.12 foregående år er grunnlaget for satsen iht. gjeldene priser fra Leverandøren.
Ved kjøp av ny CRM-løsning eller utvidelse av antall brukere midt i kalenderåret faktureres resterende måneder frem til 31.12 inneværende år. Deretter følger kunden kalenderåret og vanlig periodeinndeling som over.
Oppsigelse
Avtalen kan sies opp av begge parter med en (1) måneds varsel før periodens utløp. Ved oppsigelse midt i en periode vil kunden ha fulle rettigheter i hele perioden som det allerede er betalt for.