
Etter å ha brukt mye tid og krefter på å finne og vinne nye kunder...
…er det kritisk å yte så god kundeservice at de fortsetter å være kunde hos dere. Service-funksjonene i SuperOffice hjelper med å behandle, besvare og eventuelt eskalere henvendelser slik at de som henvender seg får en best mulig kundeopplevelse. Det er også sentralt å kunne gi kunder mulighet til selvhjelp gjennom bruk av standardfunksjonene FAQ og kundesenter. God kundeservice er ekstremt viktig – det hjelper lite å ha topptrente selgere eller markedsføring i toppklassen om kundeservice ikke er på samme nivå.
Kundene henvender seg i dag gjennom mange kanaler; e-post, chat, kontaktskjemaer, telefon og sosiale medier.
Utfordringen er at disse gjerne kommer samtidig og fra mange ulike kunder. Hvilke henvendelser skal håndteres først, skal alle behandles likt, hvor mange saker har vi ikke besvart, hvor lang tid bruker vi på å svare? Uten et ordentlig verktøy som styrer dette, er det helt opptil den enkelte medarbeider å sørge for å ha oversikt. SuperOffice Service setter alle henvendelser i system og hjelper brukerne og ledelsen å få kontroll og innsikt til å håndtere kundene på en best mulig måte.
Standardfunksjonene i SuperOffice gir umiddelbar verdi på flere områder:







Ganske Enkelt var en viktig støttespiller under implementeringen av nytt sakssystem for vårt kundesenter. De gjorde en grundig kartlegging i implementeringsfasen og ga oss god oppfølging i etterkant.
Tanja RøtterudLeder for kundeserviceFarveringen