
Sammen med kunden gjennomføres en grundig forretningsanalyse der de forskjellige oppgavene og prosessene CRM skal støtte blir dokumentert.
Dette fører så til en prototype, slik at man får sikkerhet for at løsningen blir som forventet. Våre rådgivere har lang erfaring med å identifisere og gi råd slik at arbeidsprosessene i CRM blir så gode som de kan bli.
Fire fokusområder for at dette arbeidet skal bli vellykket:





Ofte blir en kunde ambisiøs når man endelig har tatt en beslutning om CRM.
Det er lett å ønske at man skal løse alle utfordringer når man først skal definere en løsning. Som leverandør er det vår oppgave å dempe ambisjonsnivået og sørge for at versjon 1 av CRM løsningen ikke blir for avansert. Det fører kun til at man øker kompleksiteten for brukerne og dermed øker sannsynligheten for å mislykkes. Vi sier ofte at den største utfordringen vår, er å gjøre en komplisert løsning så enkel som mulig.
For vekst og utvikling, så er vi veldig glad for at vi har med en partner som Ganske Enkelt på laget.
Odd Magne SkånsengSystemdirektørN3zones Group