Vi viser deg hvordan du enkelt kan utnytte de funksjonene som ligger i SuperOffice for å yte effektiv og god kundeservice.
Visste du at dårlig kundeservice utgjør 70% av årsaken til at kunder velger å forlate en bedrift?
Effekten av rask og god kundeservice er fornøyde kunder, og fornøyde kunder blir hos deg. Vi gir deg en enkel innføring i hvor du bør begynne for å ta vare på kundene dine.
Pris
Gratis!
Hvor
Ganske Enkelt AS,
Tomtegata 80, 3012 DrammenWebinar. Mer informasjon kommer
Tid
Torsdag 19. mars 2020, 08.30-11.00
Denne formiddagen viser vi deg:
- Hvor du bør begynne.
- Hvorfor Outlook ikke er egnet til kundeservice.
- Hvilke gevinster det har å sette innkommende henvendelser i system.
- Tagging av innkommende henvendelser for å bedre forstå årsakene til henvendelsene.
- Hvordan du sørger for at medarbeidere som ikke er til stede ikke blir tildelt nye saker.
- Opprettelse av autosvar slik at kunden vet at henvendelsen er mottatt.
- Effektivisere saksbehandlingen ved bruk av svarmaler og FAQ som besvarer de vanligste henvendelsene.
- Innebygd chat – tilgjengelighet i flere kanaler.
- Kundesenteret, som lar kundene få tilgang til egne saker og registrere nye henvendelser. Her kan man dele FAQer om de mest stilte spørsmålene.
- Ledelsesverktøy som dashbord og rapporter med oversikt over eksempelvis saker, kategorier, svartid og avslutningstid.
Seminaret fungerer som en grunnleggende innføring – helt gratis. Finn frem kaffekoppen, sett deg godt til rette og få faglig påfyll hjemmefra!