Hva er Kundedagen 2021?

Hver høst arrangerer vi Kundedagen for våre kunder. Vi byr på spennende foredragsholdere og godt CRM-faglig innhold – av våre kunder, for våre kunder. Temaet for årets arrangement er Den nye hverdagen med SuperOffice 10, og vi gleder oss til å treffe dere in-person på Union Scene i Drammen.

Dagen kommer som vanlig til å bestå av en kombinasjon av nyheter, tips og tricks innen SuperOffice-plattformen servert av oss i Ganske Enkelt, og representanter for SuperOffice. Vi har også fått med oss tre spennende kunder som vil fortelle om sine utfordringer, prosjekter og løsninger innen CRM.

Programmet begynner å ta form, og vi er klare for å dele årets foredragsholdere med deg. Reserver din plass gratis og bli med på en dag fylt med inspirasjon og faglig påfyll.

Når

30. november 2021

Hvor

Union Scene, Drammen
Veibeskrivelse

Tid

Kl. 08:30-13:00

Hvem kommer?

Rune Bjørnstad

Daglig leder,
Polyflor Nordic AS

Daniel Sørensen

Daniel Sørensen

Daglig leder,
Elit AS

Lone Lekang

Salgssjef og partner,
Bwell Norge AS

Gisle Jentoft

Administrerende direktør,
SuperOffice AS

Jan Andersen

Produktdirektør,
SuperOffice Norge AS

Agenda

08:30 – 09:00 Registrering og frokost


09:00 – 09:10 Velkommen til Kundedagen!


09:10 – 09:30 Polyflor Nordic v/ Rune Bjørnstad
Alle som har jobbet med implementering av CRM-løsninger har følt på viktigheten av at hele laget bidrar. Verktøyet kan løse det meste, og ofte ligger den største utfordringen i å skape en felles måte å jobbe på. I utfordrende tider med pandemi og hjemmekontor har dette vært enda viktigere enn ellers for Polyflor. Rune kommer for å fortelle oss hvorfor – og hvordan de har jobbet for å lykkes med forvaltning av kunder og prosjekter.


09:30 – 09:50 Tips & Tricks i SuperOffice v/ Ganske Enkelt 
Kundeportal i praksis


09:50 – 10:00 Pause
Benytt anledningen til å møte andre CRM-brukere!


10:00 – 10:30 SuperOffice 10 & roadmap v/ Gisle Jentoft og Jan Andersen, SuperOffice
SuperOffice deler nyheter og prioritert videreutvikling fremover.


10:30 – 11:00 Panel og Q&A  v/ SuperOffice og Ganske Enkelt
Panelet diskuterer trender innen CRM og hvordan SuperOffice-plattformen og vi som leverandører jobber for å møte fremtidens behov.


11:00 – 11:15 Pause
Benytt anledningen til å møte andre CRM-brukere!


11:15 – 11:35 Elit v/ Daniel Sørensen
Elit leverer instrumenter som har behov for regelmessig service, og det siste året har de fornyet prosessene for å skape en best mulig kundeopplevelse. QR-koder, skjemaer og automatiseringer er viktige stikkord i Daniels presentasjonen som besvarer hvordan de ved hjelp av SuperOffice Service håndterer prosessen fra A til Å.


11:35 – 11:55 Bwell v/ Lone Lekang
Bwell leverer produkter og tjenester som bidrar til bedre helse på kontoret. Siden dette ikke kan løses over natta har Bwell implementert en treårig digitalisert kundereise som automatisk trigges når et salg vinnes. Lone viser og forteller hvordan de har skapt en effektiv informasjonsdeling til kunden og samtidig frigjort tid til andre arbeidsoppgaver for de ansatte hos Bwell.


12:00 – 13:00 Lunsj
Vi byr på velsmakende buffet fylt med varme og kalde retter etter sesongens ferske råvarer.


Gratis seminar, men bindende påmelding.
Når du melder deg på Kundedagen er det viktig for oss at du stiller. Sykdom og uforutsette ting kan skje og en eventuell avmelding kan gjøres senest 24 timer før seminaret starter. Dukker man ikke opp uten avmelding faktureres 700 kr for mat og administrasjon.