Agenda
08:30 – 09:00 Registrering og frokost
09:00 – 09:10 Velkommen til Kundedagen!
09:10 – 09:30 Polyflor Nordic v/ Rune Bjørnstad
Alle som har jobbet med implementering av CRM-løsninger har følt på viktigheten av at hele laget bidrar. Verktøyet kan løse det meste, og ofte ligger den største utfordringen i å skape en felles måte å jobbe på. I utfordrende tider med pandemi og hjemmekontor har dette vært enda viktigere enn ellers for Polyflor. Rune kommer for å fortelle oss hvorfor – og hvordan de har jobbet for å lykkes med forvaltning av kunder og prosjekter.
09:30 – 09:40 Pause
Benytt anledningen til å møte andre CRM-brukere!
09:40 – 10:20 SuperOffice 10 & roadmap v/ Gisle Jentoft og Jan Andersen, SuperOffice
SuperOffice deler nyheter og prioritert videreutvikling fremover.
10:20 – 11:00 Panel og Q&A v/ SuperOffice og Ganske Enkelt
Panelet diskuterer trender innen CRM og hvordan SuperOffice-plattformen og vi som leverandører jobber for å møte fremtidens behov.
11:00 – 11:15 Pause
Benytt anledningen til å møte andre CRM-brukere!
11:15 – 11:35 Elit v/ Daniel Sørensen
Elit leverer instrumenter som har behov for regelmessig service, og det siste året har de fornyet prosessene for å skape en best mulig kundeopplevelse. QR-koder, skjemaer og automatiseringer er viktige stikkord i Daniels presentasjonen som besvarer hvordan de ved hjelp av SuperOffice Service håndterer prosessen fra A til Å.
11:35 – 11:55 Bwell v/ Lone Lekang
Bwell leverer produkter og tjenester som bidrar til bedre helse på kontoret. Siden dette ikke kan løses over natta har Bwell implementert en treårig digitalisert kundereise som automatisk trigges når et salg vinnes. Lone viser og forteller hvordan de har skapt en effektiv informasjonsdeling til kunden og samtidig frigjort tid til andre arbeidsoppgaver for de ansatte hos Bwell.
12:00 – 13:00 Lunsj
Vi byr på velsmakende buffet fylt med varme og kalde retter etter sesongens ferske råvarer.