Analyze – Hvordan legge opp en ny bruker i Analyze

Spørsmål:

Hvordan legger jeg til en ny bruker i Analyze?

Vi har endret masse grupper og roller i SuperOffice, nå er Analyze her rar og viser ikke riktige data! Hva er galt?
 

Pt så har Analyze en brukersynkronisering under SuperOffice-modulen. Ikke bruk denne! Det blir bare masse ekstra rot og duplikater.

Husk å gå de tilgang de til skrivebordene de skal ha lov til å se, etter at brukeren er opprettet

Det er mye bedre å legge til brukere manuelt, vi tar også betalt 30min pr bruker for dette. (Ref Pål 4/juli 13)
Du trenger admintilgang til Analyze. I dashbordet SuperOffice Analyze System finner du datane som skal inn under felter. (Felt 1-3 kan også hentes fra crm7.associate SQL)


Gå til System Adminitration > Organisation > Users

Se bilde under:


Sett riktig primærgruppe, for at sortering i dashbordene skal bli riktig


Spør rådgiveren dersom du er i tvil om hvilke lisenser brukeren skal ha:


Hva som skal inn i hvilke felt finner du i dashbordet SuperOffice Analyze system, under brukersynkroniseringsdata


NB! Husk at dersom kunden skal ha Single Signon skal brukernavnet være "domenebrukernavn".
NBNB! Av Komponenter så trenger de kun tilgang til Analyze Framework, User og SuperOffice-modulen i de fleste tilfeller.

Få hjelp ved å

Skrive til kundeservice support@enkelt.no
Skrive til salgsavdelingen bestilling@enkelt.no
Ringe oss +47 4000 1900
Våre åpningstider er 08:00 - 16:00 mandag til fredag