(eksempelfaq) Service – Merk som spam

Spørsmål:

Opprinnelig oppdrag: 16169 - 03.09.2011 - Laget av Nils

Oppdatering: 16170 - Endret plassering av knappen

Oppdatering: 26416 - Endret tekst i knappen fra "Slett som spam" til "Merk som spam"

 

Det er publisert egen knapp som gjør det mulig for brukere å slette saker uten å ha funksjonelle rettigheten "Customer Administrator".

Knappen skal brukes til saker som er typisk spam / pishing.

Det er publisert egen knapp i Service under handlinger på sak for å merke saker som spam.

Knappen sletter saken, og tilknyttede personen dersom personen ikke har andre saker registrert.

Alle brukere har knappen synlig.

Saken får en "Slettet" status og blir slettet helt fra databasen etter 14 dager. Det er mulig endre status til noe annet enn "Slettet" dersom noen skulle feilaktig slette saken, så lenge man vet saksnummeret.

 

(Script / tabeller / triggere / planlagte oppgaver / GitHub referanser)

 

 

 

Få hjelp ved å

Skrive til kundeservice support@enkelt.no
Skrive til salgsavdelingen bestilling@enkelt.no
Ringe oss +47 4000 1900
Våre åpningstider er 08:00 - 16:00 mandag til fredag