Få «arkivere som sak» til å fungere når de kun bruker CS

Spørsmål:

Hvordan få "arkivere som sak" til å fungere når de kun bruker CS?

TFK bruker ikke Windows klienten, kun CS. De ønsket å arkivere e-poster inn til CS, men det fungerte ikke. 

Prøvde først å følge løsningen med å sette på anonymous authentication på soapTicket.exe i denne tråden: https://community.superoffice.com/en/technical/Forum/Rooms/Topic/superoffice-product-group/customer-service/soapticketexe-aimit-and-integrated-login/, men det fungerte ikke. Dvs. man fikk vellykket tilkobling i CRM options i Outlook, men server feilmelding når man prøvde å arkivere.

Løsningen var å lage en egen applikasjon under Customer Service i IIS som pekte mot scripts katalogen til CS. Denne satte vi kun anonymous authentication på.

 

 

 

Sti til Customer Service i CRM options ble da: http://tfk-fh-ejour01.login.top.no/MailLink/soapTicket.exe

 

 


 

Få hjelp ved å

Skrive til kundeservice support@enkelt.no
Skrive til salgsavdelingen bestilling@enkelt.no
Ringe oss +47 4000 1900
Våre åpningstider er 08:00 - 16:00 mandag til fredag