PocketCRM – E-post innstillinger

Spørsmål:


Hvordan får jeg sendt epost fra Pocket CRM?
 

For å kunne sende epost fra Pocket CRM må epost konto først settes opp i SuperOffice CRM:

Velg SuperOffice CRM som epost klient, og klikk OK:

Velg så Inbox på menyen på venstre side:

Skriv inn epost adresse og passord for epost kontoen, og lagre:

Hvis du bruker SuperOffice versjon 8.1 eller nyere vil SuperOffice forsøke å automatisk fylle inn epost server informasjon. Hvis du har en eldre versjon, må informasjon for innkommende og utgående epost server legges inn manuelt:

For å kunne motta epost:

  • E-post server: dine IMAP server detaljer*
  • Brukernavn: din fulle epost adresse
  • Passord: ditt epost konto passord
  • SSL: kommer an på innstillingene til epost leverandør

 

For å kunne sende epost:

  • Utgående server navn: dine SMTP sever detaljer*
  • Brukernavn: din fulle epost adresse 
  • Passord: ditt epost konto passord
  • SSL: kommer an på innstillingene til epost leveranør

*Hvis du må spesifisere portnummeret for din epost server, kan du gjøre dette ved å skrive kolon ":" etter epost server navnet, etterfulgt av portnummer (feks.: min.epost.server:80)

 

Etter at epost kontoen er riktig satt opp i SuperOffice CRM, skal du kunne sende epost fra Pocket CRM, og kan du gå lokale innstillinger igjen og sette epost klienten tilbake til Outlook uten at dette påvirker Pocket CRM:

 


 

Få hjelp ved å

Skrive til kundeservice support@enkelt.no
Skrive til salgsavdelingen bestilling@enkelt.no
Ringe oss +47 4000 1900
Våre åpningstider er 08:00 - 16:00 mandag til fredag