Superoffice – Manglende aktiviteter

Spørsmål:

Jeg kan ikke se alle aktiviteter i aktivitetslisten selv om jeg vet at disse skal være tilgjengelig på kundekortet.
 

I SuperOffice er det flere filtre for brukeren.

1. Det finnes fire checkboxer for å hurtigfiltrere bort aktiviteter og dokumenter i aktivitetslisten.
Du finner disse nederst til høyre i fanen "Aktiviteter"





2. Filter-dialogen finner du nederst til venstre i aktivitets-fanen.





3. Sett Fra og Til-dato. (Sikre at det er langt tilbake og langt fremover). Klikk på "Alle" og deretter OK.


Sjekk igjen om du ikke får opp aktivitetene ved å åpne Filter-dialogen en gang til.





Om punktene er på plass og du fortsatt ikke ser aktiviteten som forventet kan det hende at rollen som din brukerkonto har, ikke har tilgang til å se aktiviteten.
Dette styres i SoAdmin og under Roller.
Snakk med din SoAdmin-bruker eller kontakt oss på support@enkelt.no

Få hjelp ved å

Skrive til kundeservice support@enkelt.no
Skrive til salgsavdelingen bestilling@enkelt.no
Ringe oss +47 4000 1900
Våre åpningstider er 08:00 - 16:00 mandag til fredag