Delta på våre webinarer og få faglig påfyll hjemmefra.

Vi inviterer deg til å delta på våre webinarer for å styrke bruken av din bedrifts systemer.

Kaffekopp

Webinarene er gratis, og du kan melde deg på ett eller flere. Finn webinaret som passer best for deg i listen nedenfor, og meld deg på.

Egen streamkenke sendes til de påmeldte god tid i forveien. Webinarenes varighet er ca. 30 minutter.

Kommende webinarer

Torsdag, 20. mai 2021, kl. 09:00-09:30: Markedsføring i SuperOffice-verden.
Visste du at det koster mellom fem og ti ganger mer å skaffe seg nye kunder sammenlignet med å beholde eksisterende kunder? Det er med andre ord viktig å beholde kundene dine, og dette gjøres best ved å skape kundelojalitet gjennom å vise at du bryr deg. Denne formiddagen snakker vi om hvordan e-postmarkedsføring er en svært lønnsom strategi i dette arbeidet. Vi deler også en rekke praktiske og enkle tips for å lykkes med nyhetsbrev i SuperOffice-verden.

Webinaret er helt gratis, og varer i ca. 30 minutter.

Påmelding

Tidligere webinarer

Torsdag 18. mars 2021, kl. 09:00-09:30: En levende CRM-løsning er en god CRM-løsning.
God informasjonsflyt og riktig, oppdatert data er viktig i et velfungerende CRM. Når vi snakker om informasjonsflyt tenker vi ofte på flyten av informasjon til kunder, og mellom ansatte. En viktig forutsetning for dette ligger også i informasjonsflyt blant bedriftens datasystemer. Ofte har vi behov for å synliggjøre data fra et system, i et annet. Enten det gjelder en engangsjobb, eller en fast, løpende integrasjon. Disse prosessene, som involverer import og eksport av data, kan utføres med en rekke forskjellige metoder og verktøy.

Den 18. mars deler vi noen problemstillinger knyttet til dette, og hvilke hjelpemidler som kan strømlinjeforme delingen på tvers av datasystemene dine. Webinaret er helt gratis, og varer i ca. 30 minutter.


Torsdag, 11. februar 2021, kl. 09:00-09:30: Verified for SuperOffice
Bli kjent med vår nye SuperOffice-app, Verified for SuperOffice! Vi tar dokumentsignering i SuperOffice til neste nivå. Verified for SuperOffice sikrer en god signeringsopplevelse når mottakerne signerer dokumentene dine. Med appen kan dine kunder enkelt, raskt og trygt signere avtaler og dokumenter direkte fra mobilen. Les mer om Verified for SuperOffice her. 


 

Torsdag 28. mai 2020, kl. 09:00-10:00: Bli Bedre Bruker
Vi viser hvordan du får oversikt over kundeporteføljen din og hvordan du kan forvalte og utnytte denne til det fulle. Vi gir deg forslag til hvordan du kan følge opp kundene i hverdagen slik at de får en best mulig kundeopplevelse! På webinaret er vi innom kundekort, kalender, utvalg/rapporter og salgsprosesser. Vi vil også vise skreddersydde løsninger som forenkler hverdagen. Rett og slett en grunnleggende innføring – helt gratis. Vi avslutter med å dele noen spennende nyheter fra SuperOffice som kommer i nær fremtid. Stikkord er SuperOffice Generation 9.


Fredag 3. april 2020, kl. 10:00-10:45: Effektivt salgsarbeid
Webinaret gir deg som jobber med salg, tips til hvordan du kan jobbe effektivt med prospektering, salgsprosesser, tilbud, og å ha kontroll på dine muligheter.
Vi viser hvordan du oppretter prospekter og jobber med disse, hvordan du kan generere tilbud og oppfølginger med produkter og varer, og sende disse i pdf-format, i en og samme operasjon. Få de aksepterte tilbudene digitalt signert, og forvalt egne muligheter på en effektiv og lønnsom måte.


Onsdag 1. april 2020, kl. 09:00-09:45: eMarketeer
Hvordan effektivt kommunisere med kunder og andre forbindelser.
Lag et SuperOffice-utvalg som består av riktige mottakere, og komponer et nyhetsbrev i eMarketeer med smart innhold. Automatiser oppfølginger slik at relevante personer kan følges opp av salgsavdelingen. Benytt rapporter til å få innsikt i hvilket innhold som fungerte best. Dette webinaret vil ha verdi både for nye og eksisterende eMarketeer-brukere.


Tirsdag 31. mars 2020, kl. 09:00-09:45: Oversikt og effektivitet i aktiviteter
Webinaret gir deg som jobber med store mengder dokumenter og e-post oversikt og tips til hvordan strukturere disse på en enkel og effektiv måte.
I seansen viser vi hvordan du effektivt kan strukturere dokumenter på kunder, prosjekter og salg. Vi forklarer hvordan du kan forhåndsvise innholdet i dokumenter og e-post uten å måtte åpne disse. Eksempler på egendefinerte visninger av egendefinert innhold.

Torsdag 26. mars 2020, kl. 09:00-09:45: Datakvalitet
I dette webinaret viser vi hvordan man effektivt kan opprette, vedlikeholde kontakter og CRM-løsningen din.
Vi viser hvordan du kan opprette nye firmaer/personer og identifisere hvilke firmaer som bør sjekkes/følges opp, basert på at det ikke har vært aktivitet på x antall dager. Vi viser hvordan du raskt kan vedlikeholde og oppdatere eksisterende firmaer i basen din, og gir deg noen praktiske eksempler på hvordan oppdatere basen basert på scriptregler.